Mattias Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Hoppas ni alla haft en härlig midsommar. Flickorna myser ute i det gröna, precis som det skall vara Mitt i sommarn alltså, kanske är det inte den bästa tiden att hålla sig inomhus och mickla med hifi, eller? Nåväl, vi byter till vårt ämne.... en liten låda skadar kanske inte. /Mattias Quote
Mattias Posted June 26, 2005 Author Posted June 26, 2005 Guldhalsband till blivande Frun ? <{POST_SNAPBACK}> Då skulle hon må..... Smyger väl igång me en av lådorna. Ännu en låda.... /Mattias Quote
K-man Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Härligt Mattias, den lådan var lätt...så jag är väl tyst :cool: \\K-man Quote
Guest Zalve Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Då skulle hon må..... Smyger väl igång me en av lådorna. Ännu en låda.... /Mattias <{POST_SNAPBACK}> Det ÄR Guldhalsband till blivande... Quote
Labbe Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Har två alternativ att gissa på. Så jag kör på det första som dök upp. En hög med Shakti stones? Quote
Mattias Posted June 26, 2005 Author Posted June 26, 2005 Har man sett en sån låda, vet man vad det är /Mattias Quote
Guest Zalve Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Har man sett en sån låda, vet man vad det är /Mattias Men det är där är ju TVå lådor... Quote
Mattias Posted June 26, 2005 Author Posted June 26, 2005 Zalve, sant Vi vänder lådan och kollar.. En riktigt genuin fågellåda.... /Mattias Quote
marbrink Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 En sådan låda har man haft i sin ägo. Tjusiga grejer (ehrmm..k#*lar).. Quote
Mattias Posted June 26, 2005 Author Posted June 26, 2005 Vi lyfter på locket. Här tar vi en paus i öppnandet /Mattias Quote
K-man Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Här tar vi en paus i öppnandet NEJ! :angry: \\K-man Quote
Amadeus Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Hvis indholdet lever op til indpakningen er der bestemt gode sager indeni! Vi vil se mere! Quote
Guest Zalve Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 K-Man: Allt går att köpa för pengar, så även en snabb uppstart av tråden =) (Skulle jag tro) Quote
K-man Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Hehee, kanske det Zalve, men jag tror jag håller mig till tåls och sparar de kronorna till en egen låda istället! \\K-man Quote
Timbre™ Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Är inte detta sådana där flightcases som står emot häftiga atmosfäriska tryckförändringar... Används i första hand till transport av delikat hifiutrustning... Midsommarstänger, midsommarlådor och midsommarstenar. Här har vi en nyplåtad sten från broderlandet där midsommarfirande aldrig har varit någon stor grej. Det är mest gästande norrmän och svenskar som står för midsommarrus(sl)et... Hifi däremot är stort... :cool: Quote
Mattias Posted June 27, 2005 Author Posted June 27, 2005 Ibland går det fort och ibland går det långsamt lär någon vis person sagt Vi får väl se hur det öppnar sig framigenom. Har läst på lite dåligt om pelicanerna men det är säkert som du skriver Timbre, har focuserat mer på innehållet Ser härligt ut på bild och ser redan fram mot reportage /Mattias Quote
Mattias Posted June 27, 2005 Author Posted June 27, 2005 Direkt under broschyren fanns en.... Skivlåda! Tror det blir nya bilder i bättre ljus vid tillfälle. /Mattias Quote
Mattias Posted June 27, 2005 Author Posted June 27, 2005 Längre ner i lådan ytterliggare en /Mattias Quote
Timbre™ Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Ser läckert ut... :cool: Står just nu och skriver vid en enorm väggmonterad plattskärm och det gör ju inte saken sämre... Trevliga uppackningsbilder Mattias och det drar även ihop sig till ett Jyllandsreportage med tung hifi. Dock ingen midsommarkrans... Quote
Mattias Posted June 27, 2005 Author Posted June 27, 2005 Känns seriöst som tusan med dessa lådor, tror de kommer trivas i sitt nya hem Kimber Select KS 1011 terminerad med WBT-0110 Cu. Serienummer även på WBT-kontakterna, såg jag först nu Undrar just hur länge Kimber haft serien Select i sitt sortiment, någon som vet? Just signalsnörena vet jag bara att man gjort en "uppgradering" en gång tidigare. Det var från KS 1010 som sedan släpptes i en ny variant KS 1011, KS 1010 kan man köpa än idag.... men det nya denna gång är termineringen med WBT-0110 Cu. Orginaltermineringen genom tiderna har varit WBT-0108. När jag bestämde mig att handla, skulle jag bara kolla in på hemsidan för en sista check. Va? Vad är nu detta? Kablarna på bilderna hade just den nya kontakten. Oj oj då fick vi gå igenom konceptet igen. Vad är nu detta WBT-0110 Cu.... och ja det mesta jag läst och fått info om var positivt, så det vara bara att slå till Båda kablarna har samma terminering, är single ended och är 1m långa vilket syns på skylten. /Mattias Quote
FBK Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Snygga lådor... Snygga kablar säger jag men nu hänger jag inte med riktigt......... du sålde väll dina grejer för ett tag sedan Mattias? Och jag har inte sätt någon tråd om nya grejer, för du har väl handlat lite nytt Quote
Mattias Posted June 27, 2005 Author Posted June 27, 2005 Lådig tråd detta Vi får passa på att tacka Zalve som fotat majoriteten av bilderna. Tack Zalve Här en lyssningspaus i kopplingen. /Mattias Quote
Recommended Posts